Menu Luk

ToEcho

Virksomhedsbeskrivelse

Dedikeret samarbejdspartner

Med Ekko app bliver kommunikationen med dine medarbejdere enkel og effektiv. Siden 2016 har vi leveret medarbejder apps til en lang række virksomheder inden for brancherne hotel, rengøring, bygge og anlæg, detail, kontor og logistik.

Ekko app er bygget på Henrik Jensens mange års arbejde med at udvikle avancerede kommunikationsløsninger, der er lette at anvende for alle. I dag videreudvikles Ekko app i tæt dialog med vores kunder for at sikre, at Ekko app bliver ved med at være den mest foretrukne kommunikationskanal til at uddanne, motivere og øge samhørigheden blandt medarbejdere, lige meget hvor de arbejder og befinder sig.

Med Ekko app har vores kunder opnået:

  • At dele nyheder i minuttet frem for i kvartalet
  • At digitalisere flere interne processer og derved spare både timer og ressourcer
  • At medarbejdere tjekker interne nyheder 3 gange om dagen frem for 1 gang om ugen
  • At få løst supportsager på 30 min frem for at vente 4 dage

Hvis du bliver kunde hos Ekko app, får du en samarbejdspartner, der hjælper dig til at få mest ud af din medarbejder app. Vi har en masse erfaring i, hvordan du kommer godt i gang med at engagere dine medarbejdere på jeres nye medarbejder app. Vi er også en teknisk virksomhed med stærke digitale ressourcer internt. Så når du vil have hjælp, løser vi det med det samme.

I Ekko app vægter vi arbejdsglæde højt, fordi glade medarbejdere yder den bedste service. Vi er 100% dedikerede til at gøre hverdagen bedre og har altid fokus på at fejre både små og store successer.

Medarbejder app i hænder på medarbejder giver vidensdeling som intranet på arbejdsplads

Nuværende stillinger hos ToEcho

Fandt ikke nogen her