Menu Luk

Key Account Manager

GOOD FOOD GROUP A/S
Oprettet
15/06/2022
Ansøgningsfrist
15/06/2023
Lokation
Store Grundet Allé 71, Vejle, Denmark
Kategori
Job type
Fuldtid  

Stillingsbeskrivelse

Good Food Group søger Key Account Manager til det danske FMCG marked.

Koncernen

Good Food Group producerer en lang række fødevarer til forskellige kategorier – både under egne brands som Svansø, Skælskør Frugtplantage, Jakobsens og Woodland Wonders samt private label. Produktionen foregår på en række produktionssteder i Danmark, Polen, Sverige og Norge, og produkterne sælges til mere end 75 lande.

Rig dansk familie har solgt livsværket efter 67 år - FINANS

Om jobbet

Good Food Group A/S søger en Key Account Manager med en stærk salgsprofil, som drives af at skabe resultater og styrke partnerskabet med en af Good Food Groups store kunder.

Vi tilbyder en attraktiv stilling, hvor du bliver en del af ledelsen i det danske salgsteam og dermed også medansvarlig for udvikling og eksekvering af strategi i forhold til eget kundeansvar.

Stillingen som Key Account Manager refererer til salgsdirektøren for Good Food Group Danmark og er med arbejdssted på koncernens hovedkontor i Vejle.

Dine kvalifikationer

  • Stærk salgsprofil med key account erfaring inden for FMCG.
  • Gerne Cand. merc, HD eller lignende teoretisk baggrund.
  • Forretningsforståelse og en kommerciel tilgang som skaber værdi for begge parter.
  • Analytisk tilgang til kunden.
  • Engelsk på forhandlingsniveau – både i tale og skrift.
  • Stærke samarbejds- og kommunikationsevner.

 

Personlighed

Du har bevidst, at du kan skabe rigtige gode salgsresultater. Du brænder for at opnå de opstillede budgetter og derigennem sikre en dynamisk og kontinuerlig vækst.

Som person er du proaktiv, udadvendt, troværdig, og du formår at skabe værdiskabende relationsopbygning i forhold til kunden, øvrige samarbejdspartnere og kollegaer i Good Food Group.

 

Dine arbejdsopgaver

  • Overordnet ansvar for, at de opstillede mål på kunden realiseres.
  • Implementering af kundestrategi som skal medvirke til, at partnerskabssamarbejdet fortsat udvikles og skaber øget værdi for både Good Food Group og kunden.
  • Løbende produktlanceringer og introduktioner.
  • Prioritering af og gennemførelse af de indsatser, der skaber størst mulige salgsresultater.
  • Projektansvarlig i forhold til at drive private label udvikling.
  • Forhandling af årsaftaler.
  • Identificering af nye forretningsmuligheder i forhold til optimering af kategori, koncepter og pris/promotionsstrategier.

Good Food Group rykker i nyt hovedkontor

 

Send
Drop filer her søg filer ...
Er du sikker på at ville slette denne fil?
/