Menu Luk

Iserit A/S søger en Inspektør til Nuuk

Iserit A/S
Oprettet
07/06/2022
Ansøgningsfrist
22/06/2022
Lokation
Issortarfimmut 1B,, Nuuk, Greenland
Kategori
Job type
Fuldtid  

Stillingsbeskrivelse

Iserit A/S ønsker at styrke vores kundeservice og søger derfor en Inspektør til snarest tiltrædelse til vores kontor i Nuuk. Der er tale om en selvstændig stilling med varierende arbejdsopgaver, herunder ansvaret for den daglige drift og vedligeholdelse af boligmassen i Nuuk og de dertilhørende bygder.

Vi er 34 engagerede medarbejdere fordelt i Nuuk, Tasiilaq og Paamiut. Vi har et meget tæt samarbejde afdelingerne og kontorerne imellem, og vi søger derfor den rette kollega, som kan indgå i vores organisation med faglig dygtighed, evne til at samarbejde på tværs af faglige skel og et godt humør.

Jobbet som Inspektør i Nuuk:
Da vi er en servicevirksomhed er kunden naturligvis i centrum, uanset om det er lejere eller samarbejdspartnere.

Du vil som Inspektør være beskæftiget med en bred vifte af opgaver i en travl, varierende og spændende dagligdag, hvor der stilles store krav til serviceorientering, selvstændighed, ansvarlighed og disciplin.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
• Planlægge og føre tilsyn med istandsættelses- og vedligeholdelsesarbejder.
• Lave opfølgning og tilsyn af arbejdet fra fremmede entreprenører.
• Have tilsyn med lejemål og tekniske anlæg.
• Foretage ind- og udflytningssyn.
• Udarbejdelse af drift- og vedligeholdelsesplaner.
• Kontakt til lejere og håndværkere.
• Udarbejdelse af notater, samt journalisering i system.
• Udarbejdelse af bidrag til budgetter og budgetkontrol for det tekniske område.
• Udbud, kontraktudarbejdelse, tilsyn og byggeledelse på større og mindre renoveringsopgaver.

Du kommer til at arbejde både i ”marken” og på kontoret og vil have en tæt kontakt til vore lejere, samarbejdspartnere, håndværkere og offentlige myndigheder, hvorfor fleksibilitet og serviceorientering er nøglebegreber.

Dine kvalifikationer:
• Du har en uddannelse som Byggetekniker, Bygningskonstruktør, Ingeniør eller anden håndværksmæssig baggrund
med flair for eller erfaring med administrativt arbejde.
• Du er fortrolig med brugen af Microsoft Office Pakken, herunder Excel.
• Det er en fordel at du er dobbeltsproget, men ikke et krav.
• Du er velformulerende i skrift og tale.
• Du er kvalitets- og ansvarsbevidst, har gennemslagskraft og kan lide at arbejde selvstændigt. Du formår ligeledes at
planlægge og følge op på opgaver.
• Du er positiv, åben og udadvendt og kan omgås mennesker med forskellig baggrund.
• Du er en god kollega og er god til at samarbejde – både med kolleger og eksterne samarbejdspartnere.
• Du kan udarbejde budgetter og har nogen erfaring med økonomistyring.

Vi tilbyder:
• En attraktiv arbejdsplads og et ansvarsfuldt og selvstændigt job, med varierende arbejdsopgaver, som vil udfordre dig
på kort og lang sigt.
• Faglig og personlig udvikling.
• En konkurrencedygtig løn og pensionsordning der modsvarer dine kvalifikationer.

Til jobbet kan anvises bolig, for hvilken der betales depositum, husleje mv. efter de til enhver tid gældende regler.

Tiltrædelse pr. 1. august 2022 eller efter aftale. Vi venter gerne på den rette kollega.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Driftsleder, Ane-Birgithe Pedersen tlf.: +299 36 30 10 / mail abp@iserit.gl eller til HR Chef, Betina B. Nornild tlf.: + 299 36 30 08 / mail: beb@iserit.gl.